RMH POS är flexibel och anpassningsbart för att möta just dina butikskrav. Med en rad smarta funktioner kan du anpassa kassasystemet för att förenkla både försäljning och kundhantering. Oavsett om du behöver snabba transaktioner, avancerade betalningsalternativ eller person- och behörighetsanpassad POS-meny, har vi lösningarna som gör din butiksdag lite enklare.
Smart arbetsyta
Kundupplevelse
Säkerhet
Smidiga Transaktioner
Bakom kulisserna behöver din butik en stark och pålitlig backoffice-lösning. Vårt system erbjuder omfattande funktionalitet för lagerhantering, rapportering och administration, allt med möjlighet att anpassa efter dina specifika behov.
Smart Arbetsyta
Kampanjupplevelse
Rapportering & Analys
Transaktionsflöden
Integrationer
Kraftfull Backoffice-funktionalitet
Automatisera och hantera backoffice-operationer inklusive varuhantering, lager och kundrelationer. Du kan också använda guider för att ställa in och göra massändringar i databasen samt skapa och anpassa rapporter.
Robust Produktanpassning
RMH POS är anpassat för små till stora detaljhandelsföretag med förmågan att hantera produkter i en flerbutikskedja. Vårt POS-system är enkelt att anpassa efter dina behov, vilket gör det till en idealisk lösning för olika detaljhandelsbehov.
Enkel, Ren och Intuitiv Design
En av de mest uppskattade funktionerna i RMH Store är det grafiska användargränssnittet och för snabb inlärning. Anpassa kassaskärmen med olika bakgrunder och färger för att passa dig och din verksamhets stil.
Snabb installation och intuitivt gränssnitt gör att du är i gång på nolltid. Vi stöttar dig hela vägen, från första steget till att din butik är redo att köra. Låt oss göra din övergång smidig och effektiv – vi finns här för att säkerställa att du lyckas.
Ditt meddelande har skickats!
Ditt e-postmeddelande har skickats till mottagaren.
Namn
E-post
Telefonnummer
Företag
Meddelande
Integritetspolicy
Nyfiken på vår butikskassa? Vill du veta mer om funktioner och priser? Ring oss på 031-365 00 40 och få svar direkt!